niedziela, 20 sierpnia 2017 r.  Imieniny: Bernarda, Sabiny, Samuela
Komentarze
Stopklatka z niższymi wpływami i 1,03 mln zł straty. „Broker obniżył ceny punktu ratingowego za reklamę”

Dodano: 11.08.2017 20:43 | 3 odsłon | 0 komentarzy

W pierwszej połowie br. firma Stopklatka, nadawca kanału telewizyjnego Stopklatka TV, zanotowała nieznaczny spadek wpływów ze sprzedaży do 13,5 mln zł oraz wzrost straty netto z 692 tys. zł do 1,03 mln zł. Spółka tłumaczy to m.in. spadkiem cen punktu ratingowego za reklamę oraz wzrostem wydatków na licencje programowe.

Więcej w serwisie www.wirtualnemedia.pl »



Kod z obrazka
KomentarzeKomentarze:
reklama

Copyright © 2008 - 2017 Ploteczki ze świata gwiazd - hruska.pl  - wszelkie prawa zastrzeżone